23 Ekim 2012 Salı

GEÇEN BÖLÜM ÖZETLERİ....

Dar alanda kısa paslaşmalar yaşarken yaptıklarıma kısa bir bakış atalım;
Adana'nın Eminönü'sü olarak niteleyebileceğimiz buradaki halkın "çarşı" olarak tabir ettikleri yerlere gittim.Evet gerçekten kes yapıştır Eminönü olmuş, fakat o kadar çeşitlilik yok satılan ürünlerde. Kumaşçılar Abidinpaşa denen mevkide konuşlanmış olup uzun bir cadde boyunca sağlı sollu dizilmekteler, insan kendini kaybediyor bu kadar kumaşı bir arada görünce, kilo ile kumaş satan bir yer keşfettim ara sokağın birinde süper kumaşlardı bazılarında hafif defo var ama olsun bir kilo kumaş 15tl.....metreyle ölçünce 10 metre kadar geldi .Sonracıma hobi malzemeleri satan dükkanları gezdim fakat çok çeşit yok ne yazık ki ( bu nedenle İstanbul ve Ankara ya gidilecek günler iple  çekilmekte...) Bunlarda alınan kumaşlar sırasıyla kızımın odasına perde,kızıma polar takım, yastık kılıfı, yatak örtüsü biyesi, ve elbiselik olmak üzere dizim dizim dizildiler, dört gözle benim onlara el atmamı bekliyorlar efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder