13 Kasım 2012 Salı

ÇANTA ve TERLİK


Hafta sonu bilgisayarda kayıtlı blogları gezerken, idolüm olan http://nicolemdesign.blogspot.com sitesi ( umarım bir gün bende böyle güzel çanta dikebilirim)içindeki çantalardan esinlenerek tamamen acemice bir üretim gerçekleştirdim. Dış kumaş annemin divan örtüsüydü (üzerinde çok uyumuşluğum vardır:))en az 30 yıllık...,İç astar ise keten pantolonumun parçalarıdır.Oldukça büyük oldu, bu nedenle kızımın yorumu "plaj çantası mı yaptın" şeklindeydi.






Terlik dün akşamın projesiydi. Çorap giyse terlik giymeyen, terlik giyse çorap giymeyen kızıma sevimli, ayağını ısıtacak bir şey yapayım dedim. Fotoğrafta siyah olarak görünen, eşimin amcasının dükkanından kalma deri parçalarıdır. Eskiden Tarsus'ta kunduracılık yapıyormuş amcamız. Emekli olunca dükkan eşyaları garaja kaldırılmış,geçen bayramda orası açıldı, ne hazineler çıktı anlatamam. 
Kızımın ayağından kalıp çıkardım. Bu kalıbı kullanarak  iki kat elyaflı kumaş kestim, üstüne de pijamadan arta kalan polar kumaşı diktim.D şeklindeki parçayı da ayak ölçülerini 3'er cm büyüterek kesip ve yine polar kumaş ile kapladım.Fakat terliğin üst kısmını dikemedim çünkü iğnem kalın kumaşları dikmek için uygun değil, hafta sonu alışveriş listesine yazıldı.Tabanı da silikonla yapıştırmayı düşünüyorum yada uygun iğne ile dikerim,şimdiden beğendi kızım umarım ayağından çıkartmaz. 






2 yorum:

  1. çok sevimli....ama ben de istiyorum... minnoşumla aynı şeyi giymek çok keyifli olur....kreasyonlarına hala-yeğen konseptini de ekleyebilir misin acaba?

    YanıtlaSil
  2. canım tabiki...:) aile boyu üretimi yapıcam merak etme ....

    YanıtlaSil