9 Kasım 2012 Cuma

peynir yemeyen çocuk...


Genellikle çocuklar peyniri sevmiyorlar.Bizim ufaklık 1 yaşından sonra peynir yememeye başladı.Her türlüsünü denedik ama başaramadık sadece tramisu ve künefe içinde krema zannederek yedi. Bu nedenle bizde tramisu çok tüketilir, akşam arta kalan labne peynirle o anda gelişen doğaçlama bir karışım yarattım ....
labne ile pudra şekerini karıştırdım, çok az da toz şeker ve bol kakao, krema kıvamında bir şey çıktı ortaya, hadi bir şansımı deneyim dedim ve bütün sevimliliğimle kızımın yanına gittim "bak sana mcdonald dondurması getirdim" dedim "hıııımmm" dedi şöyle bir baktı ve kaşığın ucuyla tattıktan sonra bütün kaseyi bitirdi....
Ben de yüzümde  zafer kazanmış mutlu anne ifadesiyle boş kaseyi mutfağa götürdüm, darısı tüm annelerin başına .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder