28 Mart 2013 Perşembe

KELEBEĞİN DÜŞLERİ....

Yazım hatası falan değil, yıllar önce blog macerasına başladığım bloğumun adı, bir nevi sanal günlük(tü). Geçmiş zaman kullandım çünkü artık bloğuma yazamıyorum daha doğrusu erişemiyorum, nedenini bir türlü bulamadım.
Vesselam lafı uzatmayayım geçen hafta KELEBEĞİN RÜYASI filmini izlemeye gittim.Filmi gerçekten çok beğendim, gerek görsellik ve çekim, gerek konunun işlenmesi, gerekse bir  dönemi yansıtmasıyla çok çok kaliteli bir film izlediğim hissini verdi bana. Ağlamaktan içim çıktı bir de....o ayrı mesele:)
Kostüm tasarımı ve Suzan karakterinin ( Belçim ) giydiği elbiseler beni benden aldı. Vintage rüzgarı estirdi "ah hemen dikmeliyim" dedim ama nerde bende o zaman bolluğu....
Neyse filme gidin ve izleyin, bence çok beğeneceksiniz.  














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder